Blogia
Escola de caracois

Máis alá do almanaque.

Máis alá do almanaque.
Ainda que na Escola de Caracóis sempre apostamos por un tratamento transversal en matéria de xénero e dos dereitos en xeral, non queremos deixar pasar o feito de que nalguns colexios celébrase o  25 de novembro  o Dia da Violência de Xenéro, e en case todos o Dia da Constitución. Esperamos que  non so nos quedemos en cantarlle “o cumpleanos feliz ó documento”  senón que traballemos os contidos, sobre todos os que vivencian nas súas famílias, contexto escolar, nos medios de comunicación...o alumnado. Isto debe ser un compromiso de todos/as nós, non so lembrarnos  dunha necesidade social e vital grave, nun dia sinalado no almanaque e pasar telón na conciencia. Que os murais onde se reflexen as desigualdades sociais, as situacións de discriminación...estean pendurados durante todo o ano. ¡ O pensamento do alumnado construese dia a dia!. 

8 comentarios

merce, coruña -

Hola eu estou nun CPI onde os de infantil non se teñen en conta para nada, estase falando de falar de facer un festival onde cada ciclo cante un fragmento dun villancico e os de infantil nos adiquemos a tirarlle algodons en forma de neve, parecevos normal?'''' ¿¿son a única que me h orroriza que chegue o nadal para escoitar o mesmo ano tras ano???. estou algo farta, solo me apetecia desafogarme, xa está, gustame moito esta páxina, polo menos se ten en conta a xente de infantil que parecemos sempre a cola do mundo. boas noites e ate maña.

Anónimo -

http://musica.planetatv.com/presentation/default.asp?guid=%7BF82BD53D-1C76-4C8F-9039-FAFB54C4283E%7D

Anónimo -

http://www.navidadlatina.com/musica/letras/burritosabanero.asp

Anónimo -

nos estamos preparando este sobre burrito sabanero, tes unha melodia moi pegadiza,http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=1EB2E08E1AECB3F6

macarena -

me gustaria saber donde puedo encontrar villancicos que no sean los tipicos, gracias por adelantado, son para niños de 4 años.

m.l.f -

¡bos dias! son mestra de infantil en Pontevedra, a semana pasada recomendáronme este enlace nuncurso, eu non tenño internet na aula, teño o portatil e sobre todo o utilizo para xogos que merco, pero aqui estou atopando moitas cousas novas que non dificil de facer, eperemos que no próximo trimestre poida facer cousas e contarvos. gracias por todo. mari

Anónimo -

Ya se os echaba de menos caracoliños, yo tambien tuve problemas para aceder a este blog y a otros que suelo visitar a menudo,¿será el temporal?, en mi colegio se va a cantar el cumpleaños feliz a la constitución...en fin....

Escola de caracois -

Ola, despois desta "gripe tecnolóxica" (onde tivemos problemas á hora de publicar, se nos desmaquetaba o caderno, aparecen fondos que non eleximos, non permite certos enlaces,...en fin, unha desfeita...)seguimos por aqui ata as novas adversidades, ¿vos estades tendo problemas para publicar?. Saudos.